busraerdi Çok normal canım iki üç gün sonra sarı sarı gelcek sütlerin beyninden gelmiyor düşüncesini silceksin piskolojiyle de alakalı bişey çünkü. Tuketebildigin kadar sıvı tuket, sütun gelene kadar da bebeğine mama ver ben alışır vermeyim dedim azıcık gelen sutumle emzirdim doymuyormus bebeğim sarılık olmuştu