kbrnrgltkn Bebeğim 4 buçuk aylık sürekli şikayet eder gibi bi tonlamayla inler gibi sesler çıkarıyor emerken de susmuyor Sesini farkettiği için mi, 4. Ay atağı mı, bi derdi mi var nedir anlamadım benzerini yaşayan var mı
ozdenizzz kbrnrgltkn saydıklarının hepsi aynı anda bile olabilir annesi birde biliyorsunuz her gün büyüyor neler çekip de söyleyemiyorlar acaba. Gariplik hissettiğiniz de doktorunuza da danışın olur mu.
fatma111 kbrnrgltkn benim de bebegimde oluyor. 4ay 20 gunluk. Özellikle uykusu gelince, uyutmaya calisinca. Tum gun keyfi yerinde oluyor o yuzden kotu birsey oldugunu dusunmuyorum.
casi kbrnrgltkn evet uykuya daldıktan 1-2 saat sonra olduğu bile oluyor sanki uyuyor da rüyasını sayıklar gibi konuşuyor sesler çıkarıyor sürekli
aysu00667_ Benimde bebeğim 4 ay 22günlük ileri derecede uyku gerilemesi var 1 aydır falan çok zor dalıyor Birde bizim geniz akıntımız var yaşayan var mı