Annisss benim kızımda haftaya 14 aylık olacak. Şükür yeme problemimiz olmadı. Begenmediği şeyi ağzından çıkarır başka bişey veririm yer. Israt etmem asla. Sabahları kahvaltıda önceden haşlanmış yumurta peynir ve yanına içecek bişeyler verirdim yutması açısından. Şu sıralar yumurtadan sıkıldı. Bazen pişriyorum.bazen peynir veriyorum. Bazen patetes li yumurta yapıyorum. İki gündür zeytin sevmeye başladı tuzsuz siyah zeytin. Öğlen çorba yapıyorum (et ya da tavuk suyuna) akşama biz ne yersek ondan yiyor. Aralarda mutlaka yogurt veriyorum.yemeklerin yanında yogurt veriyorum. İki din vakti veya akşam meyve yediyorum. Kabız değilse muz, kabızsa diğer meyvelerden falan. Bu şekilde ne yersek tattırıyorum. Uyuturken de emziriyorum. Önceden daha sık emzirirdim ama ramazan gelecek oruca dayanamam diye sadece öğlen uyuturken ve gece uyuturken emziriyorum. Ha aklına gelip istediği zaman da veriyorum aralarda.