merveyaa Gece 01.30 da emzirdim öyle uyumuşum ki kalktıgımda saat 6 bucuktu çok kotktum başına gelen varmı bişey olur mu
ylnydg merveyaa 1 aydan sonra 4-5 saat uyumasına izin verebilirsiniz. 39 günlük bizimki de geçen gün 6 saat uyumuştu çok güzeldi 😂 acıkınca uyanır zaten artık büyüdü, sarılık riski de kalmadı. Bırakın bebe uyusun büyüsün siz de uyuyun dinlenin ☺️
1kedi1bebek Uyandığında emzirdiysen bişey olmaz Allah’ın izniyle bebeğin hareketlerine bak canım her zamanki gibiyse bence sorun yoktur biraz şekeri düşmüş olabilir zaten oda ağlasa duyardin
momica bebeğin iyiyse bi sorun yoktur o aylar benim bebeğimde 5 saat uyuyordu aralıksız ben uyandırmasam 7 saatte uyurdu… şimdi bu gece 1 saatte 1 uyandık mesela 5.5 aylığız 😁 max 5 sa diye biliyorum ben sonra kan şekeri düşebiliyor tadını çıkar
merveyaa Allah nazar değdirmesin ben zorla uyandırıyorum korkuyorum da bakma dün gecede okadar bitmişim ki korkudan napacagımı şasırdım