enguzelcicek Kızlar atak matak bilmiyorum ama 3. Aya girdiğimiz gibi sebepsiz yere özellikle akşamları ağlaması başlıyor. Hiçbir sebep yokken. Durmadan ağlıyor. Hiç böyle bir huyu yoktu. Neden oldu bu
Elvinemine enguzelcicek atak falan hepsi yalan.belki kulağı ağrıyor ve ya sancı qazı var ve ya ağrıyan bir yeri var
ebrusafura Bu atak haftası canım bizde 3 ayda başladı 5. Ayda bitti sonra emekleme diş başladı bunlar daha iyi günlerin şimdi bizim 1.5 yaş sendromu çıktı 2 ye kadar yolu varmış🥲🥲