İnşallah gören olur bu saatte merhaba kızlar ben ciddi bir grip atlattım yeni yeni geçti bu arada 20 aylık kızımada bulaştı ara ara burnu tıkanıyor ve hırıltısı var 1 senedir ailemden uzaktayım haliyle bunadım sıkıldım burda kimsem yok çünkü gitmek istiyorum memleketime ailemle arkadaşlarımla görüşmek istiyorum eşim dedi toparlanmazsanız götürmem daha kurbana felan dedi ama ben şimdi gitmek istiyorum kızımı hastayken götürmek istediğim içinde üzülüyorum kötü bir annemiyim 😓7 8 saatlik yolda daha kötü olur mu yine burnu dolarsa açarım ama bilemiyorum en çokta kızım için gitmek istiyorum zaten bunaldık artık ikimizde bütün kış evdeydik kimsesiz tek başımıza 😢