yenibir_ İki aylık olduk hala geceleri 2 3saate bir emziriyorum 3saat görmüyor cogu zaman zaten ne zamana kadar uyandırmak gerekiyor gece beslenmesinde kızlar siz uyandırıyor musunuz? 🫠
sdnce yenibir_ 2 ay kontrolünde 6 saate kadar uyandırma dedi doktor. O zaman bebişim 2 3 kez öyle yaptı diye sormuştum sonra da zaten bi daha 6 saat uyudugunu görmedim😂 kendi uyansın sen uyandırma artık
sedaipek25 yenibir_ 3 ayda deliksiz uyumasını izin veriliyor 2 aya kadar yeni doğan sayıldığı için 3 4 saatte verilmeli ama doktorunuza da danışın
suheyla92 yenibir_ eger kilosu sagligi yerindeyse uyandirmaniza gerek yok ama kendi uyanip emmek istediginde mutlaka besleyin
yenibir_ sdnce kafam cok karısıyo biri şekeri düşer o kadar aç kalmasın diyo biri artık deliksiz uyuması için geceleri uyandırma diyor 🥹
defnealeyna08 Kilosu iyiyse uyutun 5-6 saat Benim şimdi 3 aylık iyi emdiğime eminsem o uyanmadan ben kaldırmıyorum Çok nadir iyi emmedğinde uyandırıyorum zaten 7. Saatte uyanıyor 😀😀