Tesmert bizimkine başlarda ilgilenmez diye almadık ama şu 1 senedir aldığımız kitapların haddi hesabı yok. yatana kadar boyama yapıyor ekran da izliyor ama kendini kaptırmıyor oyuncak da alıyoruz bazen ilgisini çeker belki yönelir diye ama oynamaz asla 1-2 biz gösterirsek bakar sonra sıkılır. oyun hamuru, kinetik kum, boyama yapmak, sulu boya vs bunları sever etkinlik yapmayı beceremez mesela çizgileri birleştir şunla şunu eşleştir falan zorlamıyorum bence çocuğunuzda bi sorun yok bazıları bunu dikkat dağınıklığı olarak algılıyor ama her çocuğun ilgi alanı başka oluyor. neyden zevk alıyorsa onun üstüne düşün ben şu an yedekte rahat 10-15 kitap tutuyorum daha boyamadığı çizmediği. çizdiklerini saklıyorum işte sticker yapıştırıyorum aferin falan diye renkleri çok sever ingilizce sayılar renkler vs o şekilde üstüne düşmeye çalışıyorum benim için oyuncağın pek de bir önemi yok siz ilgisini yakalayın yeter