Parka gidiyorum oradaki cocukların annesine anne diyor kucağına aldırmaya çalışıyor. Bütün kadınlara anne diyor yüzlerine gülüyor sevimlilik yapıyor. Kalabalık bi ailede büyüyor ve sürekli gözler üstünde üstüne titreyen halaları ananesi dedesi dayısı annesi babası var. Bunlar güzel evet ama bana ve bütün kadınlara anne diyor bu durum cok canımı sıkıyor. Annem geçen gün sakın gözünden ayırma parkta anne der birinin peşine takılır dedi cok moralim bozuldu. Bu durumu nasıl düzeltebilir. Bu arada tam 24 aylık