ballibadem_ anneanne babaanne dedeleri görünce öyle oluyorlar. Sürekli bizle beraber oldukları için değişiyorlar onları görünce. Benim kızımda mesela annemlere gideyim veya o gelsin asla bana yaptırtmaz cisini illa anneannesi yapsın ister. Bir şey yiyecekse ondan ister o versin o yedirsin. Bana hep carlıyor onların yanında, git diyor sürekli kızıyor kendi kendine bişey yapmadığım halde 😂 Millette diyecek napıyor bu kız evde buna bağırıyor mu dövüyor mu 🙄😀
360 derece değişiyor kız orda resmen.
Kayınvalidemde de bazen yapar ama en çok anneme yapıyor uyuz oluyorum bazen 😃
Düzelirler bazen anneye bazen babaya düşkün oluyorlarmis dönem dönem.
Kızım çok anneci, bence hiç şikayet etme keşke benimkide babacı olsaydı biraz 😂
Dört gözle babacı olacağı zamanı bekliyorum. Biraz beni salsa onunla oynamak istese falan keşke de bende nefes alsam az. 3 yaşında hemen hemen. Kızlar babacı olur derler ama maalesef bizde o şey tutmadı. Belki eşim biraz daha sık ilgilenip oyunlar oynasa ona doğru yönelir. Biraz oyun oynadım mı hemen düşkünleşiyor çünkü. Babasını her ne kadar cok sevse de bana daha düşkün sürekli ben ilgilendiğim için galiba..🤦🏻♀️