Herkese iyi geceler arkadaşlar
Kasım ayında implant taktırdım ilk 10 gün kolumda uyuşma ağrı oldu geçti tabi ama birkaç gündür yine kolumda uyuşma var birde ilk takıldığı yerde değil biraz daha aşağıda acaba neden olur var mı başına gelen yardımcı olabilecek