bukettttt12 Kızlar dolabım daha düzenli dursun istiyorum bunun için makarnaları düzenleyici kavanozlara koymak istiyorum ama daha önce hiç koymadım. Mantıklı mı yapanınız var mı acaba ? Bayatlama durumu vs olur mu
-Ozge- bukettttt12 Açılmamış paketlere dokunmuyorum ama açtığım yarim kalmis makarnaları koyuyorum bayatlamiyor bir sorun yasamadim
glnrk bukettttt12 ben yapıyorum ama uzun kalacaksa ya da hava sıcaksa içine biraz da tuz ekliyorum. Eğer paket açılmamışsa ve açtığımda kavanozdan taşacaksa paketli bekletiyoru
nnoktaa bukettttt12 makarna sık tüketiliyor bizim evde. Açılmış paket varsa onu bir kavanoza ya da bir kaba koyuyorum ama sırf düzenli görünsün diye kapalı paketi açıp içine doldurmam.
asilazmazbalkokmaz Açılmış olanıda paket lastiğiyle bağlıyorum 😹 Onlarda estetik durmasın uğraşamam 🙂
Tugcebb bukettttt12 sadece açılmış paketleri koyuyorum. Uzun süre kalanda oldu. Bayatlama durumu yaşamadım.