Kıymayı haşladım, kavurdum, sebzeli yaptım, çorbada blender ettim hiç bir şekilde severek yemiyor hep öğürerek sonrasında da kusmak istiyor. Farklı farklı kıyma da kullandım kuzu da dana da artık nasıl sevdirebilirim bilmiyorum. Doktorumuz kıyma yemeli dedi başka ne şekilde yapabilirim öneriniz var mı?