Merhaba, doğum yapalı 14 gün oldu kanamam çok azaldı, akıntı gibi geliyor rengi değişti. Lavaboya çıktığımda parça gibi kanama akıyor. Biraz kokuda var gibi ama dikişlerde hiçbir enfeksiyon belirtisi yok. Bu koku ve akıntı normal midir ? Ayağa kalktığımda basınç doluluk oluyor vajinamda. Dikişim en dışarda olan aşırı gerilip acıyor. Batma çekme yapıyor. Oturup kalkarken can yakıyor. Batikon ile temizliyordum doktor gerek yok temiz tut yıka kurut yeterli dedi. Hepsi normal mi? Bayram sonrası kontrole gideceğim yinede sormak istedim şimdiden teşekkürler . 🌸