lagopgile Arkadaşlar merhaba ben 16 martta doğum yaptım ve iki gündür titreme ateş sorunu yaşıyorum. Doktorum dikişlerimden veya ameliyattan değil dedi muayene sonucu, sütüm de yeterli geliyor çok şükür ama bu durumu yaşayan var mı? Antibiyotiğe başladım.
sedaipek25 lagopgile üzülmeyin geçiyor bende 1 ay yaşadım sonra hiç olmadım 1 hafta hergün oluyordum içim titriyordu sanki öyle uyandım birgün su falan içtim iyi geldi
ylnydg lagopgile memelerinizde bezeler oluşmuş mu elinizle kontrol edin, ılık duşa girip elinizle sağım yapın, biraz canınızın acıması gerekiyor. Ardından bebeğiniz emsin. Eğer geçmezse acile gitmelisiniz