mrvt866_ trubiyotik kullandım bir kere. 3 damlasında ishal oldu çocuk o kadar güçlü. Bir daha hiç kullanmadım. Size pozisyon önerisi vereceğim bizim gaz sorunumuza %100 çözüm getirdi.
Siz oturun , Bebeğinizi kucağınıza alın ama yüzü karşıya dönük olsun size değil. Yani sırtı göğsünüze gelecek. Sonra ayaklarını yukarı doğru bebeğinizin karnına doğru hafifçe çekip bırakın. O ayağını ittirecektir zaten. Bunu birkaç kez yapınca çok gürültülü tazyikli biçimde gaz çıkarıyor veya kakasını yapıyor.