Kızlar merhaba herkes eiyi bayramlar bebeğim 7 aylık fakat bu 1 haftadır ek gıda yemek istemiyor hiç iştahı yok çok moralim bozuluyor ne yapsam yemiyor bı iki kasikdan sonra istemiyor dişleri çıktı alttan acaba oyuzden mi bilmiyorum beslenemiyor vitamin alamıyor diye çok endişe ediyorum ayrıca beni emiyor mamada içiyor bazen mama bile içmek istemiyor ne yapsam bilmiyorum