elifomerannesi annevebebegiii__ 200 verir onu da yigenlerine harçlık dagitirken geri ister cimrinin alasıdır😂 hatta ailemin bana verdiği harçlıklara bile göz diker😂 cimri oğlu cimri😂
elisa2705 gg3848 Tamda bunu yazcaktım cidden bizde de öle birsey yok kart var bende para da ne ayrıyetten alıcam ki 🤣i çocuksu geliyor öle şeyler bana ..
hicrettt annevebebegiii__ bizim aramızda harçlık muhabbeti yok 😂 zaten maaşı benim hesaba yatıyor 😂😂😂😂
Rabiiul annevebebegiii__ hiç almadım istemedim de eşimden alma tuhaf geliyor hep büyüklere alışmışız 😁
xbeyza_ annevebebegiii__ bizde de yok harçlık muhabbeti. Kayınvalidemler verir annemler verir onlardan daçok utanırım direte direte 🙄😀
alparslanmomms annevebebegiii__ geçen bayram 5 bin vermişti bu bayram 20 bin verecek . Para çekmiş ordan anladım 🤣