eylm1 Bebeğim 25 aylık. Memeyi 20 aylıkken kestik. Uykuya geçerken destek yok ben sandalyede oturup uyumasını bekliyorum o şekilde uyuyor. Ama gece uyanmaları bitmedi. Neden acaba
3kedili2bebekli eylm1 ortam çok sıcak olabilir, soğuk olabilir, ekran görüyorsa ondan olabilir, çok erken veya geç uyutuyor olabilirsiniz
eylm1 3kedili2bebekli bunlara dikkat ediyorum aslında ekran yok, dereceye göre giydiriyorum genelde 1tog, uyku saatlerini sabit tutmaya çalışıyorum öğle uykusu muhakkak yaptırıyorum sabah 8den sonra uyumasına izin vermiyorum vs ama hala uyanmalarımız çok
tugceduru23 Bebeklerin yetişkin uykusu gibi uyuması yaklaşık 2,5 3 yaşında olur. Bir süre sonra uyanmayacak.
3kedili2bebekli eylm1 o halde sadece 2 yaş sendromu 22-23 aydan beri eziyet oldu bana bu uyku bölünmesi oğlumda yok ama kızım sürekli uyanıyor geri de uyumuyor 😂
selinay966 29 aydan bildiriyorum uyku sorunu devam bugün gündüz uykusu yaptırmadığım halde yeni uyudu
eylm1 3kedili2bebekli yaa o kadar zor geçiyor ki sabaha kadar yanından ayrılmıyorum yanında sızıyorum hep