Kızlar robot süpürgem yatak odamdaydi. Orası müsait diye şarj standını oraya koymuştuk öyle haritalandirmisrtik ama çok ayak altında gibi oldu. 5 aydır falan orda. Ama salonda konsolun altında yer var daha müsait oraya almayı düşünüyorum ama şarjını buraya takinca şimdi yeniden mi haritalandirma mı yapmam lazım? Sıkıntı olur mu haritada falan?
Bu eve taşınırken yeniden haritalandirma yapmıştım baya uzun sürdü düzeni de bozmak istemiyorum.
Ona göre hemen değiştirip salona alacağım. Çok ayak altında kaldı yatak odamda küçük. Girişe çok yakın yatağa geçerken engel oluyor daraltıyor yolu ya. Başta akıl edemedik ywni aklimiz başımıza geldi 🙄