Şu son 2 aydan beridir özellikle bana yapıyor
Saçımı çekiyor,ısırıyor,yüzüme vuruyor bazen ortada birşey yokken gelip saçıma öyle bir yapışıyor ki avuç avuç saç ellerinde kalıyor
Çok canım acıyor haliyle ve ister istemez kızıyorum uyarıyorum ama bakıyorum da da tepki verdikçe daha çok yapıyor sadece dikkatini o anlık dağıtarak engelliyorum ama yine devam ediyor bu davranışları bu aylarda normal mi ?ne kadar süre devam ediyor çok merak ediyorum .