seloloo yusufum- amip, laktoz ya da süt alerjisi olabilir. Bizde kan yoktu ama önce amip denildi yatış lazım diye diretti doktor değiştim laktoz dedi 1 hafta devam edince yine doktor değiştim son doktorumuzdan Allah razı olsun süt alerjisi olduğunu anladı 2 haftadır düzeldi
yusufum- SevimliHayaletCasper neye olabilir ki yedıgım şey sanah yumurta ama hala devam edıyor alerjı ıcın öyle başka bunu yedım dıyemıyorum mama yapar mı hip
SevimliHayaletCasper yusufum- yumurtaya, süte, baharata, ete, sebzeye herşeye olabilir. Doktora götürün. Doktor başlatmadan sen diyete başlama ama
canbartuuu yusufum- doktora gitmeniz gerekiyor yarın sabah gidin özele özel mama rapor ediyorlar geçmiş olsun
duydem Doktorunuza hemen gidin bence laktoz alerjisi ya da çoklu besin alerjisi olabilir. Kızım da öyleydi 3. Ay da farkettik Kilo Alımı Çok Az olduğu İçin meğer sütüm yok Değil verdiğimiz mama ona daha çok zarar veriyormuş 😔
seloloo yusufum- evet geçici biz de 1 aydır bu süreci yaşıyoruz yapabileceğiniz en önemli şey sık sık emzirmek sıvı kaybediyor çünkü