Hanımlar 1 bucuk aylık oğlum var. Uyurken ve emerken hariiçç sürekli ağlıyor , bazen anlıyorum gazdan ötürü oluyor normal karşılıyorum. Ama diğer türlü sürekli ağlama halinde kucağımızda dolaştırıyoruz, konuşuyoruz, zeka kartları vs gösteriyoruz biraz duruyor sonra yine mızmız. Her bebek böyle mi yoksa benim bebeğim ağlayan bebeklerden mi