Nacafa lisansli_Mom49 doğum günü özel gün falan değilse peki beğenmem. Her şeyi kıskançlığa bağlamayın dünya kimsenin etrafında dönmüyor
Kuzularinanasi lisansli_Mom49 bakmam ki cogu zaman ben watsapa.niye kiskanclik olsun.herkes her gordugunu begenmek zorunda da degilki :)
lisansli_Mom49 beybitolat sadece merak ettim yani sonuçta Instagram gibi orda beğenip Whatsaptan beğenmemek bana tuhaf geldi
lisansli_Mom49 Nacafa bende merak ettim sadece o ben çocuklarım paylaşmıyorum zaten ama Kadir gecesi paylaşımı yaptım genelde ailem arkadaşlarım beğenıyor
sarikavun lisansli_Mom49 ne instagramda begeni yapauim diye ugrasirim ne de yapmislar mi diye bakarim. Whatupta durum oldugunu bile yeni ogreneyorum o kadar onemsiz bisi bana gore. Kim ne yapmis ne onemi var ki
oglumubeklerken lisansli_Mom49 mesela bana da aynı fotoğrafı hem instgramda hem WhtsApp durumda paylaşan insanlar tuhaf geliyor. Yani instgramda beğenirken sizi kıskanmıyor da aynı fotoğrafı WhtsApp ta beğenmeyince neden kıskanıyor oluyor ki. İnsanları bu kadar ciddiye almayın Allah aşkına kimse kimsenin fotoğrafını beğenmek zorunda değil ve bunun sebebi kıskançlıkta değil.
lisansli_Mom49 Kuzularinanasi kız kardeşler birbirinin her paylaştığı beğenir ya başkaları beğenmeyince acaba mı dedim
LezizeNine lisansli_Mom49 çok nadir beğenirim ben attığımda mutlaka beğenenler çok oluyor ama yine de kıskançlık yapmam beğenmememin sebebi de yakın hissetmemem veya beğenmeye değer bulmamamdır sjsjjs
lisansli_Mom49 LezizeNine şunu merak ettim sosyal hesapları beğeniyorlar ya Whatsap beğenme konusunda öyle beğenmemeleri aklıma takıldı
LezizeNine lisansli_Mom49 oraya gerek duymuyor olabilirler. Benim sosyal medya bi snap var onu da zaten doğru düzgün kullanmıyorum wpta da çok nadir durum paylaşıyorum. Yani beğenilere fazla takılma onlar yapmıyorsa sen de yapma bak geç
mylifes_myrules lisansli_Mom49 durumlara bakmayı hiç sevmem😅,ama beğenirim tabi beğendiğim bir şey olursa
[silindi] lisansli_Mom49 dogumgunu yada ozel bir ani degilse ne diye begencem sirf durum begenilmemesi neden kiskanclik olsunki millet begenmek zorundami djdjd😁
lisansli_Mom49 [silindi] tabikide beğenmek zorunda değiller de merak ettim alta yatan başka sebepler var mı geneli ne düşünüyor
anonimli Hiç Bi durumu beğenmem, arada kafam eserse beğeni atarım Zaten WhatsApp durumları herkes de bende gizli yani sona almışım herkesi görmüyorum. İnstagram da da hoşuma gideni beğenirsem beğenirim Kıskançlık değil, tamamen isteğe bağlı Bi durum bence😌
lisansli_Mom49 Ogulluana Wlla ben bakıyorm benm durumları beğenenleri bende beğenmek zorunda gibi beğeniyorum