tatliheyecann Rica ederim canım benim ne demek, bu platformda hepimiz bu günlerden geçtik. Şuan beyninde 50 tilki geziyor, hepsinin kuyruğu birbirine dolanıyor. Bebeğim besleniyor mu, gazı çıktı mı, nasıl büyüyecek, hep ben böyle mi kalacağım, hep beşik mi sallayacağım, ne zaman deliksiz uyuyacağım, kilo aldım, dikişlerim ağrıyor, banyo yapmam lazım vesaire vesaire.. Şuan kafanda sadece şu bilinç olsun, bu günler geçici bilinci. Hepsi geçecek. Oğlum 1 ay sonra 2 yaşına girecek, inan bana büyüdükçe her şey oturacak yerine. Uykusu, beslenmesi, gelişimi, oyunları, konuşmaları, her şeyi. Ve bebeğinin ritmine alışacaksın. Bir bakmışsın ki tüm taşlar yerine oturmuş. O zaman geldiğinde de kendinle gurur duyacaksın. O gün geldiğinde beni hatırla, gerçekten öyle oldu de ❤️