Merhaba anneler, ben kafayı yemek üzereyim nolur yalnız olmadığımı söyleyin ben böyle zorlandığım zamanı hatırlamıyorum. 2.5 yaşında kızım geceleri o kadar çok çıldırmış gibi ağlıyor ki 1.5-2 saat sürüyor uyutmak ve hep ağlıyor sürekli ağlayarak birşeyler istiyor(tırnağımı kes, saçımı tekrar topla, ıslak mendil ver, peçete ver, bezimi değiştir…) hepsini yapıyorum yapmazsam kıyamet kopuyor ama isteklerinin sonu gelmiyor. Doğduğundan beri çok çektim uykudan ve ağlamaktan ama şu sıralar en pik dönemi galiba. Psikolojim hiç iyi değil. Sizin çocuklarda böyle mi ya bana çok anormal geliyor… bir gün olur iki gün olur aylardır böyle gece uyutmak kabusum oldu