busefeeee Merhaba hanımlar normal doğum yaptım 64 ile hamile kaldım 75 ile doğum yaptım emziriyorum bebeğim 2.5 aylık 70 kiloda kaldım asla veremiyorum 2 hafta diyet yaptım sütüm afaki bi şekilde azaldı napcan inanın bilmiyorum hiç bişeyim olmuyor yapışmıyor göbeğim doğurmamışım gibi duruyor hala çok üzülüyorum adet olmadım henüz varmı tavsiyeniz sizler nasıl verdiniz kilo
Zhr_ygz busefeeee daha çok yeni acele etmeyin benim bebeğim 9 aylık daha yeni eski kiloma geliyorum ve diyetsiz
yorgunanne4141 busefeeee ayyy hemen hemen aynıyız, bende 61 ile hamile kaldım 76 ile doğuma girdim, susn 67 kiloyum ama kızım 2,bucuk yasında 😬 gitmeyince gitmiyo gecen sene yazın 59a kadar düştüm bi şekilde ama yine aldım 😑 acilen 57 olmam lazım … ama nerdeeee
dygus Ben 79 ile doğuma girmiştim şuan kızım 7 aylık olacak 65 kiloyum eski kiloma kavuştum😍 şuan ilk 3 ay bende yavaş verdim ama verdim günde 4 lt su içtim sütüm azalmadı su ile çoğaldı aksine size de tavsiye ederim. 5 aylık olunca da spora başladım ufak ufak şuan ideal kilomdayım sporla göbeğimi de götürdüm. Sizde acele etmeyin çok iyi anlıyorum sizi ama hemen olmuyor 6 aya uzuyor
busefeeee dygus inşallah darısı bana olur kıyafetlerimin içirsine giremiyorum piskolojim bozuyor resmen
akkgul dygus çevre baskısı yok mu aaaa ne kadar kilo almışsın bizde 4 aylık olacağız bende hamileyken almadım ama doğumdan sonra aldım bende giremiyorum koyafetlerime psikolojik evet yıpratıyor insanı birde dediğim gibi çevre baskısı inşallah veririz 😒😒😒
busefeeee yorgunanne4141 evet ilk doğumumda yine böyle kilo kaldı asla veremedim şimdi gene veremem diye korkuyorum diyetle veririm ama bu kezde sütüm azalıyor napcan şaştım kaldım
dygus akkgul hayır aksine bıçak altından kalktın boğazına iyi bak dedi çevrem asla olumsuz konuşulmadı ben kilom ne zaman gidecek diye sıkıntı ettim herkes kilo bu verilir alınır önce bi toparlan dediler eşim özellikle en büyük destekçim oldu bu konuda💕