Ikrazumra19 HocaAnne ben doktoruma sordum onermedi ama yaptirmayi istiyorum da yaptiran kimse yok cevremde saglikli bilgi alacagim burda cikar mi onuda bilemedim
KitapKurduAnne Ben düşünüyordum.1500 TL ye yapılıyormuş . Kolda iz kalıyor ,belli de oluyor deyince doktor vazgeçtim .
Ikrazumra19 HocaAnne hormon yüklüyor vucuduna dedi doktoruma guvendigim icin bende ustelemedim ama arastiriyorum