melekuz 16 aylık benim oğlumda öyle ben pes ettim kendi kendine yemesini bekliyorum doktora da soyledim çocuk gelişim uzamanına gönderdi oda inat uğruna yemediğini kendi haline bırakmamı söyledi hep teklif ediyorum ama istemezsede ısrar etmiyorum açda kalsa yemiyor yani bu cocuk boyle diyorum ama merak etme kafayı yemek uzereyim 😏