1 hafta once normal dogum yaptim alttan 8 tane dikisim var dikkat etmem soylendi yalniz bebegimi kuvoze aldilar bende hastanede kaldim 4 gun felan kendime bakmadim eve geldigimde dikisler iyiydi ama simdi dikislerimin 3 tanesi acilmis doktora gittim kadin dogum acilden yatis yapildi ama kadin dogum doktoru gerek yok yatisa evde tedavi dedi bu dikisler nasil kaynayacak basina gelen var mi bu arada oturup kalkaniyorum canim cok yaniyo