Sezeryan doğum yapalı 8 ay olacak. Hamilelikten önce döngüm 40 günde birdi. İlk reglimi doğumdan 55 gün sonra oldu. Son 3 aydır düzenli olarak 21 günde bir oluyorum. Kızlar sizde de böyle oldu mu acaba ? Döngüm kısaldı iyice bir de ayıptır söylemesi biraz pıhtılı gibi oluyor 😔