zumruduanka160 22 günlük lohusayım, desteksizim, annesizim. Önce kızıma bakıp keşke annemde burda olsaydı bizi sarıp sarmalasaydı diye agladım sonra eşim işe başlicak yalnız kalıcam diye 2 gün boyunca ve iş başı yaptıgı gün sabahtan akşama agladım gözlerim şişti. Ama hep kızımla kendimi sakinleştirmeye de çalıştım tabi ki. Şimdi biraz daha iyi hissediyorum kendimi ama kızımın gaz sancıları oldukça o agladıkça aglayasım geliyo. Ama dünyaın en güzel şeyi o. Kızımla hayata tutunuyorum. Annemle yaşayamadığım herşeyi ben bir anne olarak kızımla yaşamak istiyorum 🥲