Kızlar ben normalde sleepy 5 numara kullanıyordum çok memnundum ama 2 haftadır olduğum yerde hiç bir mağaza markette bunu bulamıyorum. O yüzden şu h20 yazandan aldım 
aşırı sızdırıyor ve pişik yaptı kanıyor resmen rezalet bişey çıktı. Bu ilk kullandığım yerine ne önerirsiniz ne almalıyım lütfen yardımcı olun bugün alayım