hellomy99 ciceksincicek üç numaranın akılı ile iki numara arasında çok fark var mı kızım hem emiyor hem de takviye mama vermek istiyorum ama bir türlü içmiyor başlığı iki numara sanırım biraz yavaş olduğu için üç almayı düşündüm bende
sedaipek25 gzd_nhr lansinoh kullanabilirsiniz doğduğundan beri kullanıyorum şuan kızım 11 aylık Philips acente aldım gelmediği için içmiyor
kikis gzd_nhr lansinoh kullanabilirsiniz xs olan numarasını alın o akıtmıyor ve meme reddi yapmıyor philipse 10 basar kesinlikle s olan 2 numara oluyor xs 1 numara olan
sedaipek25 gzd_nhr çekmede zorlanıyorsa s alabilirsiniz ama eğer zorlanmıyorsa xs kullanın ben hiç xs almadım s den başlamıştım hiç bir sorun olmadı
hellomy99 ciceksincicek 2.5 aylık beni emiyor ama benim sütüm tayzikli geliyor en başından beri, 2 numara biberon başlığı da ona çok yavaş geldi sanırım içmek istemiyor biberondan başlık değiştireceğim ama üçün akış hızı nasıl bilmiyorum üçte iki gibiyse dört mü alsam diye düşündüm
seloloo gzd_nhr günde 3 kere bestlak damla, 1 kere e bebekteki malt, ara sıra 1 avuç kuru dut tükettim
kikis gzd_nhr benim bebeğim prematüreydi ona rağmen kullandık çok seviyordu bence anne memesine Philips ten daha yakın ucu meme reddi yapmadı
catperson gzd_nhr ben çok memnunum bu biberondan iki kızımda da kullandım, kullanıyorum. Hem emzik kısmında hem de beyaz başlığında nokta gibi oyuntu var onları aynı hizaya getiriyorsunu di mi kapatırken? Yapmıyorsanız bir de öyle deneyin belki ondan akıtıyordur. Kolay kolay genişlemiyor aslında beş buçuk aylık kızımda hala 1 numaralı olanı kullanıyorum ben çok iyi de içiyor. Doğduğundan beri aynı emzik değil tabi ki yeniledim arada ama hep 1 numara alıyorum
gzd_nhr catperson biberon başlığında sadece 1 mi yazıyor canm yoksa 4 tane 1 mi var ben bu avent in başlıklarını anlayamadım hiç.benim kullandığım şuan başlığında 2 yazıyor kutunun üzerinde 0+ ay yazıyordu
catperson gzd_nhr sadece 1 yazıyor canım, kutudan çıkan 2 numara hızlı gelmişti bebeğime kullanamadık onu biz. Daha yavaş akışlı olan 1 numarayı aldık. Biberon emziğini kaynatıyor musunuz? O işlem de yıpratabilir, ben rutin kullanımda biberon temizleyici ile yıkayıp duruluyorum. Haftada bir kısa süreli sıcak suda bekletip çıkarıyorum sadece. Beş aydır deliklerinde deformasyon olmadı, hijyen açısından birkaç ayda bir yedek emzik alıp kullanıyorum.
ciceksincicek hellomy99 3 te az benim de 2 aylık şuan sağıp veriyorum çocuk sütü bitiremiyordu ben de doyuyor sanıyordum yani 4 blrsz daha iyi geldi rahat içti
ecemciniiz gzd_nhr Zamanla alışıyorlar avent’i çekmeye. Bende kullanıyorum. 14 günlük kızım bazen 60 ml mamayı şak diye bitirirken bazen 30 ml mamada 40 saat oyalanıyor 🤦🏻♀️😅 yani avent ilk başta çok zor bir emiş gücüne sahip, ama alıştıklarında çok kolay kullanıyorlar 😅
ecemciniiz gzd_nhr emziriyorum, fazla emmiyor beni ama yine de memede tutmaya çalışıyorum. Çünkü sarılık 10-14-17.3 şeklinde ilerledi, fototerapi aldık, 7ye düştü, şimdi tekrar 10a çıktı, daha fazla ilerlemesin diye emzirmeye mecburum
gzd_nhr ecemciniiz Allah yardımcın olsun canım biz de yaşadık sarılıgı bol emzirme bol mama ile bir haftada atlattık Benim de sütüm az geliyordu ne sağabilirsem onu sağdım kolesterum geliyordu o biraz fayda etti bebeğime