serife2 Normal , ben ilk adetimi 18. Ayda oldum 16. Ayda doktoruma sorduğumda normalde ilk 1 yıl adet olmamak veya duzensiz olmak normaldir. Aktif emzirme varsa bu durum 2 yıla kadar uzayabilir normal kabul ediyoruz dedi. Öyle de oldu 18. Ayda oldum zaten önceden de duzensiz olan adet dongum yine duzensiz hale geldi. Daha yeni yeni düzene girdi o da muhtemelen kilo vermemden kaynaklı. 3 yaşına girdi kızım anca yani