NewMomm1 benim de küçük. Yani desteklide 80 takardım da desteksiz 75 işte. Ama diriydi gene güzeldi. Ama şimdi ikinciyi emziriyorum 17 aylık ve emzirme azaldıkça içi boşaldı sanki sarkık durmaya başladı büyük olmamasına rağmen. Benim de aklımdan geçiyor aslında ve eşim de olur yaptırabiliriz diyor. Ama ömürlük olsa iyiymiş bunu ben de bilmiyordum