Kızlar yaklaştık 4 5 aydır fuzulden araba almayı düşünüyoruz 5 yıllık evliyiz ve artık arabasızlık ciddi anlamda zor olmaya başladı
Birde tokiye yazıldık bir umut çıkar diye ama hiç sanmıyorum hâlâ bekliyoruz eee durum böyle olunca kura sonucu belli olsun ondan sonra araba işine girelim dedik bekliyoruz aylardır
500 binlik bir altınımız var elimizde
Peşinatlıya girmeyi düşünüyoruz ama altın o kadar düştü ki böyle bir şansızşık yaşayacağımızı tahmin ediyordum
Bilmiyorum çok kafamız karıştı sizce peşinatsıza girsek de 3 5 ay beklesek belki altın çıkar ( peşinatsız olursa en kötü 9 ayda teslim ediliyor paranız )
Daha fazlada beklemek istemiyorum açıkçası senelerdir iki kuruş zor attık atamadık da denebilir
Bu yüzden bi borca girip bir şeylerden başlamak istiyoruz
Sizce beklemeli miyiz yoksa peşinatsız mı yoksa ne kadar ederse bozmalı mı altını