Papatya-eylul88 Eşimin onikiparmak bagirsaginda ülser çikti 3 ay ilac kullanacak sonra tekrar endoskopi olacak.bu konu hakkinda bilgisi olan varmi ne iyi gelir?
Papatya-eylul88 LadyGaddar ülser,reflu,gastrit,boynunda polip varmiş almis o anda patolojiye gitmiş.kotü biseymi ülser
LadyGaddar Papatya-eylul88 Ülser denilen şey yaradır. Ben farkli bir hastalıktan kaynaklı Ülseri var sandım Sonuçlar cikinca ilaçlar ve beslenmeyle düzelir diye düşünüyorum cok geçmiş olsun