zelis_ugur96 Bebegim 4 aylık saçlarım inanılmaz derecede dökülüyor yoktan yere elime avuc avuc sac geliyor boşluklar oluşmaya başladı. Ne zaman geciyor bu dökülmeler gecici oldugunu söyleyinnn 😥
aylaa26 zelis_ugur96 herkesin yasadığı birşey gecici bir dönem ama saçm bakım yağı kullanın ve vitamin değerlerinize baktırıp takviye kullanın süreyi minumuma çekersiniz yoksa aylarca sürebilşr
hkabak zelis_ugur96 6 aylık olacak hala dökülüyor geçen gün gittim kestirdim azaldı gibi sanki dökülmesi
defnealeyna08 Ben de öyleyim burada durayım da neler yapmışlar öğreneyim Brezilya cevizi yiyin diyorlar selenyum içerdiği için iyi geliyormuş öyle bir bilgi aldım aldım yemeye başladım bakalım nasıl olacak