eres26 annelikyolculugumm şubeden dediler ben bugün şubeye gidip kimlikle çektim taaa 26 aralıkta yatmıştı
egemegem annelikyolculugumm eres26 sngldag Bende başvuru onaylandı ama ödemeye girince ödeme henüz ödeme kaydı oluşmamıştır yazıyor sizde de öyle oldu mu nasıl yapmıştınız başvuruyu ben sadece e devletten başvuru yapmıştım
sngldag İlk öğretmenim uygulamasından baktım 27 sinde gün vermişler canım büyük ihtimalle 27 sinde yatırılıcak
sngldag egemegem canım bende şubatta doğum yaptım şubattaki yatmadı ilk öğretmenim uygulaması indirdim şuan orda Mart ayının parası gözüküyor tarihide yarın gözüküyor doğum yaptıktan sonra ki ay demek yatmaya başlıyo