Kızlar selamm :)
6 aylık bebeklere kına yapıyorlar bazı bölgelerin adetleri var. Yapan var mı? Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz, alerjik reaksiyon olabilir diyen de var ama çook eskilerden beri yapanlar da :)
6 ay kınasını gelenek olarak yapıyorlarmış, bayram için de arefe gününden yapanlar var ay/yaş farketmeden 🤷🏻♀️
Hem sohbet ortamı olsun hem deneyimlerinizi paylaşır mısınız 🤗🥰