Kızlar biz mamaya başladık 5 ay 14günlüğüz . 2 hafta olucak. Hem mama hem emzirme şeklinde gidiyorduk.(ek gıdaya da başladık) İlk başlarda kaşıkla veriyordum. Ama belli süreden sonra kaşıkla yorulduğu için mamayı istemedi. Bizde biberon verdik mecbur 3-4 güne ona alıştı. Şimdide emmek istemiyor . Kaşıkla mı geri versem . Bu arada sütümde var . Hareketli bebek olduğu için kilo almadığından dolayı mamaya geçtik. Sol meme reddi vardı. Şimdi ikisindede ağlıyor . Kucağıma yatırdığımda kıyamet kopuyor . Bu durumu yaşayan var mı? Nasıl geçicek . Düne kadar her şey normaldi. Geceden beri durmuyor. Uyumamak için her şeyi yapıyor . Bez değiştirmede ağlıyor . Nasıl sakinleşecek bu oğlan