hazalaksoyy Kendim hastaydım bebeğime bulaştı emziriyorum burun tıkanıklı Öksürük ile başladık doktor ciğerlerine inmemiş burnunu da sürekli temizle dedi. Günü bugün 2 gündür sabahları hapşuruyordu öksürüyordu bugün daha az oldu. Burnunu izotonikle temizleyeme çalışıyorum pek izin vermiyor ağlıyor nasıl rahatlatabilirim bilmiyorm. Nebulüzatörle serum hava olarak verilebilirmiş deneyen oldu mu tecrübelerinizi nasıl bir yol izlediğinizi yazarmısınız
aslanmom___ hazalaksoyy benim bebeğim yoğun bakıma girdi, çıktıktan sonra serum fizyolojik suyunu nebulizatör içine koyup hava veriyorduk. Burnuna da damlatıp elektrikli burun aspiratörü ile çekiyorduk.
nsakbra Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun 3 aylık kızım aynı şekilde burun tıkalı, öksürük ve hapşırık var. Nasıl bir yol izlediniz? Yoğun bakıma yatırırlarsa diye çok korkuyorum
kadermirayy nsakbra serumu hava makinasına koyun verin daha sonra sırtına elininizş kubbe yaparak vurun burnunu yıkayın serumla yine eliniz kubbe şeklinde sırtına vurun en son elektrikli süpürgeyle aparatıyla burnunu çekin ben öyle atlattım sık sık burnunu yıkadım burnunu çektim antibiyotik vermişti doktor on gün kullandık ama önemli olan ciğerlere inmemesi dikkat edin geçmiş olsun
nsakbra kadermirayy hava makinemiz yok onu hemen temin edeyim medikalden, size de çok çok geçmiş olsun 💐 önerileriniz ve hızlı dönüşünüz için ayrıca teşekkür ederim 🙏🏻