organikirmik Hep tetagil aldım bu zamana ama çok zorluyor bu dişleri :( osanit mi alsam bu sefer siz en çok hangisinden fayda gördünüz
ysm53 organikirmik ben ikisinden de fayda görmedim çok zorladığını düşündüğümde calpol veriyorum maalesef. Bizimkinin de bu ay azı dişleri çıktı şimdi köpek dişinin biri çıkıyor öyle bekliyoruz.
organikirmik ysm53 dolven verdim ben de az önce :( bizim de köpekler çıkıyor azılar bu kadar zorlamamıştı çok üzülüyorum
ysm53 organikirmik herkes azıların zorluğundan bahsediyor am ben tesadüfen gördüm anlamadım bile. Dolven de rahatlatacaktır isterseniz bir de osaniti deneyin fayda görenler de çok var.