eymenku beys42 ısıtılmış süt yeniden kullanilmaz malesef benimki de uyumadan önce çok emmek isterdi bı gece önceden sağıp hazırlardim ama bazen icmezdi ziyan olurdu malesef
mavideniz96 beys42 bir kere ısıtılan anne sütü bir daha ısıtılamaz maalesef o süt çöp oldu dökün onu bebeğinize vermeyin