aslanege07 bence tamamıyla ksndı dusuncem eger bu duruma alıstıysa suan komple sonlandırsanız sızın acınızdan rahat olur. 2 yasına da bır sey kalmamıs ılla 2 yasına kadarda emzırmek zorunda da degılsınız bana gore 18. Aydan sonrası emzirmek zulum benı yanlıs anlayacaklar ama ınanın ılerıye attıkca bıraktırmak cok zorlasıyor . Zaten masallah baya da guzel emmiş bu benım dusuncem tabıkıde annesı olarak kendınızı nasıl huzurlu hıssedeceksenız o sekılde ılerleyın