Kızlar selam. Üç gündür göğüs ucum yara krem vs kullanıyorum ama emzirmek çok acı veriyor. Ben de azıcık emzirip hadi oğlum sarılıp uyuyalım diyorum. Oğlum 20 aylık. ve üç gündür maşaşllah ağlasa da bir şekilde sarılıp uyuyor. Gündüz yine uykua geçişte veriyorum. Arada kendi istiyor emziriyorum. Gece de uykuya geçişte emiyor ama gece uyanmalarında dediğim gibi vermiyorum sayılır. Sorum şu kızlar. Bu şekilde başlamışken tamamen sütten kesmeli miyim yoksa sadece gece mi ezmirmiyim daha emmeli mi. Bir yanım hazır alışmaya başlamışken tamamen kes diyor. Bir yanım sütün varken 2 yaşa kadar en azından uykuya geçişlerde ve gündüz emzir diyor. Yoksa gece de mi vermeliyim. Kafamda elli soru var vicdan yapıyorum. Bu konuda tecrübeli annelerden yorum bekliyorum 😘♥️