adenzeus bende wewellin var biraz bekleyin bayramdan sonra stokları yenilerler bence diye düşünüyorum
Valla mükemmel yoğurt yapıyor
Bizde yiyoruz artık hazır almıyorum iyi ki almışım diyorum
Yine de siz bilirsiniz hemen alacağım derseniz
Kiwi markasını da övüyorlar
Ben alırken 2 si arasında kalmıştım