aysss001 mama ilk defa verilince de bağırsak etkilenebiliyormuş ani mama değişimlerinde de bu olabiliyor, ek gıdaya geçişte de yaşıyoruz bizde. Doktor tavsiyesi doğal olan 1 cay kaşığı zeytinyağı. Ben ilk ay SMA kullanıyordum ama 7 aydır evolvia veriyorum ve rahatlıkla gaz çıkarıp kakasını yapabiliyor. Ancak her mama her bebeğe uygun değildir başka mama beğenebilir ya da işte vücuduna daha iyi gelebilir