herseyimcocuk Ben akşam uyur mevzusu için denedim.
Normalde 22.00 da uykuya dalmış yada dalacak halde olurdu. Memleket orası burası gide gele bozuldu. Gece 11-12 leri buldu evime dönünce zaten 3 yaşa bir kaç ay var keseyim erken uyur düzene girer dedim. İlk biraz iyi gitti sonradan akşama doğru uykuya girmeleri başladı ( felakettir) öyle ki sandalyeye kafasını koymuş ayakta uyumuş öyle bulduğum oldu. Bende en son bıraktım herşeyi sabah uyanma saatine göre öğlen uykusu yaptırıyorum akşam kaçta uyursa artık çok geçe bırakmamaya çalışıyorum öyle uyutuyorum. 3 yaş 1 aylık oldu 😁 gittiği yere kadar hala öğlen uykusu istiyor. Umarım sizde başarılı sonuçlanır.